Personvernregler

Alfaskolen AS – Personvernregler

Alfaskolen AS er en del av SG Management Group som inkluderer Dutch First BV. Disse personvernreglene forklarer hvordan vi bruker personlig informasjon vi samler om deg når du bruker våre nettsider.

Hvilken informasjon samler vi om deg?

Hvordan skal vi bruke informasjonen om deg?

Vi samler inn informasjon om deg for å behandle bestillingen din, administrere kontoen din, tilpasse læringsgrupper og, hvis du er enig, å sende deg en e-post til andre produkter og tjenester som vi tror kan være av interesse for deg.
Vi bruker informasjonen din samlet inn fra nettsidene våre for å tilpasse gjentatte besøk på nettsidene våre.
Alfaskolen AS deler ikke informasjonen din til markedsføringsformål med selskaper utenfor SG Management Group.

Markedsføring

Vi ønsker å sende deg informasjon om produkter og tjenester av oss som kan være av interesse for deg. Hvis du har samtykket i å motta markedsføring, kan du ombestemme deg senere.
Du har til enhver tid rett til å hindre oss fra å kontakte deg for markedsføringsformål eller gi informasjon til andre medlemmer av SG Management Group.
Hvis du ikke lenger ønsker å bli kontaktet for markedsføringsformål, vennligst send en epost med «Jeg ønsker ikke å motta markedsføringsinformasjon.» til info@alfaskolen.no.

Tilgang til informasjon og korreksjon

Du har rett til å be om en kopi av informasjonen vi holder om deg. Hvis du vil ha en kopi av noen eller alle dine personlige opplysninger, vennligst kontakt oss (info@alfaskolen.no) eller skriv til oss (Alfaskolen, Kongens gate 15, 0153 Oslo, Norge). Vi kan ta et lite gebyr for denne tjenesten.
Vi vil sørge for at din personlige informasjon er korrekt og oppdatert. Du kan be oss om å rette eller fjerne informasjon du synes er unøyaktig

Når sletter vi dine personopplysninger?

20. juli 2018 trådte den nye personopplysingsloven i kraft i Norge. Det er forbudt å oppbevare personopplysninger lenger enn det som er nødvendig for formålet de ble samlet inn for. Det vil si at når formålet er nådd, skal opplysningene slettes, selv om du som er registrert ikke har bedt om det. Hos Alfaskolen har vi bestemt å slette alle dine personopplysninger 5 år etter ditt siste fullførte kurs. Tidsrammen på 5 år er satt for å ivareta oppbevaringsplikt i henhold til den norske bokføringsloven.

Andre nettsteder

Våre nettsider inneholder lenker til andre nettsider. Disse personvernreglene gjelder bare for våre nettsider. Når du følger lenker til andre nettsteder, bør du lese deres egne retningslinjer for personvern.

Endringer i våre personvernregler

Vi oppdaterer våre personvernregler regelmessig, og vi legger oppdateringer på denne siden.

Disse personvernreglene ble sist oppdatert 07. april 2022.

Hvordan kontakte oss

Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål om våre personvernregler eller informasjon vi holder om deg: info@alfaskolen.no eller skriv til oss til:

Alfaskolen

Kongens gate 15